Správná činnost a fungování Integrovaného informačního systému Státní pokladny (IISSP) je při svém produktivním provozu zajišťována systémem podpory. Jedním z nejdůležitějších stavebních kamenů této podpory je činnost podpůrné struktury, která nese označení Kompetenční centrum.
Obrázek - Základní schéma podpory IISSP
Tabulka
Koncoví uživatelé |
- Uživatelé pracující v systému IISSP na kapitolách a krajích.
|
Klíčoví uživatelé |
- Uživatelé pracující v systému IISSP na kapitolách a krajích.
- Jsou určení kapitolami a kraji k zajištění základní podpory (zodpovězení jednoduchých dotazů, vazba na metodiku dané kapitoly/kraje) Koncových uživatelů.
Někteří Klíčoví uživatelé mohou po absolvování příslušného školení vykonávat činnost autorizovaných instruktorů.
- Tato úroveň je označována jako 0. úroveň podpory uživatelů.
|
Service desk - operátoři |
- Základní bod, na který se obracejí Koncoví uživatelé a Klíčoví uživatelé se svými žádostmi o podporu, s hlášeními problémů při prací v systému IISSP, se svými požadavky na práci a změny v systému IISSP.
- Tato úroveň je označována jako 1. úroveň podpory uživatelů.
- Je zajišťována pracovníky Státní pokladny centra sdílených služeb.
- Jedná se o součást Kompetenčního centra.
|
Service Desk – řešitelské skupiny |
- V návaznosti na požadavky na řešení (hlášení, tikety), které obdržela 1. úroveň podpory (Service Desk – operátoři), je na úrovni řešitelských skupin zajištěno vyřešení těchto požadavků a následné předání informace o vyřešení zpět až Koncovému nebo Klíčovému uživateli.
- Tato úroveň je označována jako 2. úroveň podpory uživatelů.
- Je zajišťována pracovníky Ministerstva financí, Státní pokladny centra sdílených služeb a dále konzultanty ze strany Dodavatele systému IISSP.
- Jedná se o součást Kompetenčního centra.
|
SAP ČR |
- V případě, že požadavky na řešení (hlášení, tikety) vyžadují hlubokou znalost produktu, na kterém je IISSP postaven, je ze strany 2. úrovně podpory (Service Desk – řešitelské skupiny) využívána tato úroveň podpory.
- Tato úroveň je označována jako 3. úroveň podpory uživatelů.
- Je zajišťována pracovníky firmy SAP Česká republika.
|